Cum să alegi cel mai bun tip de material video pentru afacerea ta?

Cum să alegi cel mai bun tip de material video pentru afacerea ta?

Alegerea tipului video potrivit care va avea cel mai mare impact pentru afacerea dvs. și pentru strategiile dvs. de marketing digital.

Doriți să adăugați un material video / spot / reclamă la strategia dvs. de marketing, dar vă este dificil să decideți ce tip de material video va oferi cea mai mare valoare publicului dvs. și vă va oferi cea mai mare acoperire. Sau poate ați implementat deja materiale video în campania dvs. de marketing și doriți să vă diversificați oferta video.

Când luați în considerare cel mai bun spot video de promovare pentru afacerea dvs., ar trebui să luați în considerare câțiva factori cheie.

Scopul pentru care se va realiza producția materialelor video de promovare

Ce încerci să realizezi?

Ce ar face acest material video un succes pentru afacerea ta? Încercați să vizați un anumit public? Luați în considerare reclamele video direcționate pe Facebook și Instagram.

Cauți să educi oamenii?

Creați materiale video explicative pentru tutoriale despre produse și prezentări de afaceri. Diferite tipuri de material video servesc unor scopuri diferite. Tipul de material video pe care îl alegeți pentru afacerea dvs. va depinde de ceea ce încercați să realizați.

Unde se va difuza acest material video ?

De asemenea, ar trebui să țineți cont de locul în care veți plasa material video atunci când determinați tipul de material video de utilizat , fie că vorbim despre un film de prezentare locație / business/ produs, un spot video commercial / corporate sau doar materiale video pentru social media.

Pagină de pornire a site-ului web:

Un material video care oferă o scurtă introducere despre ce este compania dvs. și despre ceea ce oferă clienților săi potențiali este poate unul dintre cele mai bune tipuri de material videouri de utilizat pe pagină de pornire a site-ului dvs. Această este prima impresie a mărcii dvs. asupra potențialilor clienți. Material video poate ajută să facă prima impresie memorabilă.

Pagina produsului:

Dacă încercați să vă promovați produsele și serviciile, puteți crea material video cu produse pentru a ajută la potențialii clienți să vadă mi bine ceea ce le oferiți.
YouTube: puteți crea material video pentru YouTube și YouTube Adnced APK pentru a vă consolida prezența mărcii pe canalele de rețele sociale și pentru a genera trafic către site-ul dvs.

Social Media: Cu miliarde de oameni care folosesc platformele de social media, puteți ajunge la un public larg folosind anunțuri video foarte bine direcționate.

Standul expoziției: puteți folosi material video pentru a educa și a inspiră participanțîi la standul dvs. de expoziție. Spoturile video sunt un instrument cheie de implicare și ilustrează vizual de ce oamenilor ar trebui să le pese de marca dvs. și să vă cumpere produsele.

Buget-ul producției video

Unele spoturi video costă mai mult decât altele. Nu toate material video trebuie să aibă bugete uriașe, dar determinarea valorii pe care compania o acordă acestui material video vă va ajută să vă orientați alegerea.

Atunci când alegeți tipul potrivit de spot video, este important să luați în considerare valoarea pe care acesta o va aduce afacerii dvs. Material video de marcă ale companiei pot avea mai multă valoare decât să spunem, un material video de mărturie / testimonial sau demo.
De ce? Deoarece material video de brand ale companiei vă ajută publicul să învețe mai multe despre marca dvs. și să-și facă o idee despre modul în care marca dvs. este diferită de concurențîi dvs

Tipuri de material video

Mai jos sunt cele mai frecvente tipuri de material videouri pe care mărcile le folosesc pentru a-și comercializa produsele și serviciile:

Reclame / Commercial: sunt de obicei afișate la televizor sau online. Reclamele sunt excelente pentru a vinde un produs sau serviciu. De asemenea, puteți folosi reclame pentru a vă distra publicul.

Materiale video explicative sau spoturile de prezentare produs / locație / business : aceste tipuri de materiale video îi ajută pe clienți să înțeleagă cum să vă folosească produsul și le arată cum funcționează. Dacă doriți să informați și să vă ajutăți audiența să rezolve o anumită problemă, atunci materialele video explicative sunt calea de urmat. De asemenea, puteți utiliza aceste tipuri de producție video de promovare pentru a crește satisfacția clienților că și conținut de lider de gândire.

Materialele video ale companiei/mărcii: acestea sunt excelente pentru a explică ce face compania dvs. și ce vă face special. Materialele video de marcă sunt perfecte pentru paginile de pornire ale site-urilor web.
Pentru a vă asigura că obțineți rezultatele cele mai bune , alegeți să lucrați cu o comapnie de producție video și în măsură bugetului cu un regizor.
Promovarea conștientizării mărcii vă va duce compania la următorul nivel. Beneficiul de a avea clienți care să se gândească la marca dvs. atunci când se confruntă cu o problemă specifică este un indiciu excelent al unei victorii.

Materialele video pentru prezentarea unui produs: explicăți ce face un produs și cum funcționează. Puteți folosi materiale video cu produse că puncte de vânzare pentru a convinge oamenii să facă o achiziție. Spoturile video despre produse cu voce over sunt utile pentru paginile Amazon și paginile de produse ale site-ului web.

Reclame video pe rețelele sociale: puteți crea reclame video pe platforme de rețele sociale, cum ar fi Facebook ,Instagram și Tik Tok. Aceste spoturi video ajută la atragerea de trafic către site-ul dvs. web și paginile de produse. Puteți ajunge la mulți oameni cu reclame pe rețelele sociale.

Producții video cu feedback: puteți plasa materiale video cu feedback (sau materiale video testimoniale) pe site-ul dvs. pentru a construi încrederea clienților prin afișarea clienților fericiți și mulțumiți.

Animațîi: animațiile pot afișa lucruri care nu sunt încă reale, cum ar fi diferite acțiuni, locații și actori, fără a cheltui buget extra. Animațiile sunt utile și dacă nu te simți confortabil în fața unei camere. Când căutați o casă de producție care oferă servicii de producție video, asigurați-vă că poate realiza și materiale video de animație , astfel încât să le puteți include în strategia generală de marketing video.

Spoturile video difuzate în magazin sau la expozițîi comerciale: aceste materiale video pot atrage oamenii la standul dvs. Puteți explică rapid ce face compania dvs. și puteți face oamenii entuziasmați și interesați de marca dvs.

Când echipele se gândesc la crearea materialelor video, nivelul de entuziasm este întotdeauna ridicat. Această emoție poate duce, de asemenea, la obiective și scop nedefinit. Acest lucru poate duce la frustrare și întârzieri în producție. Înainte de a începe cu marketingul video, doriți să vă asigurați că purtați o discuție cu echipa și înțelegeți cu adevărat ceea ce încercați să realizați.

Știind din timp ce tip de material video doriți să produceți și unde va fi difuzat, va ajută la asigurarea unei producțîi mai fluide și, cel mai important, va ajută la crearea unui material video puternic , fica că vorbim de o reclamă , un video de promovare produs/ locație/business ,filme testimoniale , packshot-uri video sau dor materiale video de conținut pentru social media .

SURSĂ : https://www.sbmarketingtools.com/how-to-choose-the-best-type-of-video-for-your-business/

Categorii: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
2000 1333 MEDIA PRODUCTIONS
Site-ul mediaproductions.ro folosește cookie-uri esențiale funcționării lui. Puteți bloca toate cookie-urile prin configurarea aplicației dvs. de navigare. În acest caz, site-ul nu va mai afișa acele elemente și funcții ce depind de cookie-uri. Pentru detalii, va rugăm să citiți Politica noastră de confidențialitate.